Servicekoordinator søges til Secmas serviceafdeling

Servicekoordinator hos Secma

Stillingen er besat – send gerne en uopfordret ansøgning på info@secma.dk

Er du den, som vi lige nu søger, så kan du nikke ivrigt med på følgende overskrifter:

✓Systematisk ✓Overblik ✓Proaktiv ✓Positiv ✓Grundig ✓Stabil ✓Selvstændig ✓Teamorienteret

Vi forventer en høj grad af selvstændighed af dig samt evnen til selv at planlægge din hverdag. Du bliver en del af et humørfyldt og travlt team, hvor fagligheden er i højsædet, og alle giver et nap med.

Som koordinator i vores serviceteam kan du
forvente at din arbejdsdag går med:

  • Daglig ansvarlig for koordinering af serviceteamet
  • Koordinering af serviceopgaver herunder eftersyn og
    reparationer
  • Indskrivning af servicesager i ERP-/ servicesystemet
  • Håndtering af garantisager
  • Oprettelse af serviceordrer, fakturering og opfølgning
  • Indkøb af varer til serviceafdelingen
  • Løbende opdatering og vedligehold af kunde- og
    varestamdata samt priser
  • Administration af serviceafdelingens udlånsudstyr
  • Løbende kontrol af serviceafdelingens lagre
  • Optimere servicemodul samt arbejdsgange
  • Deltage i pakning og forsendelse ved behov
  • Deltage aktivt ved implementering af vores nye ERP-system og servicesystem Medusa, som vi igangsætter i 2023/24

Om dig

Hvor du har fået din arbejdserfaring fra, er vi meget åbne overfor – men det er vigtigt, at du er et modent og voksent menneske, der er dit ansvar bevidst og følger dine opgaver til dørs.

Du må meget gerne have erfaring med både indkøb, bogføring
af indkøb, disponering, lagerstyring og ERP-/ servicesystemer. Du er fortrolig med den digitale hverdag og indforstået med at arbejdet med vores systemer er omdrejningspunktet i din arbejdsdag.

Du formulerer dig godt på dansk og engelsk, både i skrift og i tale. Har du kendskab til eller flair for svensk og norsk, vil vores kollegaer “hinsidan” sætte pris på det.

Om os

Du bliver en del af en dynamisk virksomhed med en flad struktur og en uformel omgangstone, som leverer, supporterer og
servicerer medicoteknisk udstyr til sundhedssektoren i Danmark, Sverige, Norge og Holland.

Det er vigtigt for os, at du får muligheden for at udvikle dig fagligt, så vores kunder altid møder en solid faglig ekspertise, når de samarbejder med os.

Hos os får du en unik mulighed for at arbejde med nogle af branchens stærkeste og mest innovative brands, og vi sørger naturligvis for, at du bliver sat godt ind i både vores produkter og arbejdsprocesser og så får du markedets absolut bedste
kollegaer!

Stillingen er på 37 timer.

Send os gerne din ansøgning hurtigst muligt, du er nemlig savnet på forkant. Vi holder løbende samtaler

Send din ansøgning med CV til Servicechef
Christian Fredebo på mail: cfr@secma.dk.

Har du spørgsmål kan du kontakte Christian på +45 40 38 60 27

Vi glæder os til at høre fra dig.

Secma har hovedkontor på Amtsvejen 105A i Skævinge i lækre, lyse og moderne lokaler i en nedlagt landejendom. Vi beskæftiger 25 medarbejdere i hhv. Danmark, Sverige, Norge og Holland.

Andre ledige stillinger:

Del dette indlæg

Er du interesseret i mere information, kan du booke en gratis og uforpligtende demo af behandlingsudstyr til din klinik – kontakt os herunder.

Book en gratis demonstration
Det er helt uforpligtende!