Vi søger en ordrekoordinator til vores Backoffice – er det dig?

Salgskonsulent hos Secma

Vi modtager ikke længere flere ansøgninger til denne stilling

Ordrehåndtering, indkøb og logistikkoordinering – kan du klare det med et smil? Så er du måske vores nye kollega!

Du bliver en del af et team, hvor vi både griner, arbejder hårdt og går op i, at vi er skarpe på vores fag. Vi er en lille virksomhed, så du skal være klar til at gribe forskelligartede opgaver – hvilket er meget vigtigt du er indstillet på.

Primære opgaver

  • Håndtere salgsordrer fra vores 4 markeder, herunder kundekontakt, fakturering og opfølgning.
  • Have styr på prisaftalerne både lokalt og internationalt, mens du også fungerer som kontaktperson for vores sælgerteam vedrørende prislister og spørgsmål.
  • Planlægge indkøb af varer, sikre rettidige leverancer, så vi altid har varer på lager.
  • Opdatere diverse stamdata og priser i ERP-systemet og Excel, samt assistere med opdatering af vores ESG-politikker.
  • Hjælpe kollegerne med forefaldende opgaver, for vi står sammen her.
  • Assistere med pakning og afsendelse af varer, har du erfaring med logistik og fragtaftaler, er det en fordel.

Hvem er du

Vi er åbne, så længe du er en ansvarlig person, der følger opgaverne til dørs og kan lide at have styr på sagerne. Har du erfaring med indkøb, bogføring, eller lagerstyring, er det et kæmpe plus. I dag bruger vi Navision men skifter til Uniconta i 2025.

Du skal kunne formulere dig på både dansk og engelsk, og hvis du har flair for svensk eller norsk, er det bare en ekstra bonus!

Hvad får du

En plads i en virksomhed, der leverer topmoderne udstyr til hospitaler og klinikker. Her får du mulighed for at vokse både fagligt og personligt – og du vil få markedets bedste kollegaer! Vi har selvfølgelig pensionsordning og en sundhedsforsikring. Jobbet er som udgangspunkt 32 timer om ugen.

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning og CV til Regnskabs- og logistikchef Birgitte Frithioff ved at udfylde nedenstående formular. Har du spørgsmål kan de stilles til Birgitte Frithioff på bf@secma.dk.

Vi holder løbende samtaler, og vi glæder os til at møde dig!

Secma har hovedkontor på Amtsvejen 105A i Skævinge i lækre, lyse og moderne lokaler i en
nedlagt landejendom. Vi beskæftiger 28 medarbejdere i hhv. Danmark, Sverige, Norge og Holland.

DOWNLOAD

VI MODTAGER IKKE LÆNGERE FLERE ANSØGNINGER

Del dette indlæg

Er du interesseret i mere information, kan du booke en gratis og uforpligtende demo af behandlingsudstyr til din klinik – kontakt os herunder.

Book en gratis demonstration
Det er helt uforpligtende!